Wszystkie usługi w jednym miejscu! Skomponuj swój pakiet i KUP USŁUGI PRZEZ INTERNET w sklepie OptiWay!

Wynajęcie Biura coworkingowego to pierwszy krok, by obniżyć koszty

Zwiększając zysk Twojej Firmy!

Usługi dla klienta indywidualnego

  • Nasza oferta jest skierowana również dla osób prywatnych nieprowadzących działalności gospodarczej,
  • Z naszego adresu mogą korzystać klienci, którzy z różnych względów nie chcą posługiwać się prywatnym adresem do korespondencji,
  • Po zawarciu umowy można będzie się posługiwać adresem do doręczeń.
    Wynajęcie adresu dla osoby (fizycznej) prywatnej może dotyczyć również nierezydentów, tj. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego lub stale zamieszkujących poza granicami Polski.
Zamów już teraz!

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
CO MAMY W OFERCIE?

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
CO MAMY W OFERCIE?

Usługi dla firm

W naszej ofercie posiadamy szereg usług, które pomogą Państwu w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Udostępniamy Państwu usługi związane z wirtualnym biurem. Oznacza to, iż zarejestrujemy Państwa firmę pod naszym adresem, w biznesowym centrum Gdańska, wynajmiemy powierzchnie biurową, kiedy tylko będą Państwo potrzebowali dostępu do miejsca pracy, wyręczymy Państwa z codziennego obowiązku odbierania poczty oraz telefonów.

Co otrzymujesz od naszego Biura Coworkingowego?

  • prestiżowy adres siedziby i/lub korespondencyjny
  • adres do rejestracji firmy
  • adres do korespondencji
  • odbiór korespondencji
  • stanowisko pracy (konieczność rezerwacji na 3 dni przed usługą)
  • obsługa korespondencji przychodzącej
  • obsługa korespondencji wychodzącej

Pakiety usług biura coworkingowego

Pakiet Startowy

Dedykowany dla klientów indywidualnych.

  • wynajem adresu do korespondencji (w formie skrytki pocztowej),
  • odbiór i przechowywanie korespondencji oraz awizo(do 35 dokumentów w miesiącu),
  • możliwość zeskanowania korespondencji raz na miesiąc,
  • obsługa poczty ponad ilość określoną w pakiecie – 3,00 zł/ sztuka,
  • możliwość otrzymania informacji o poczcie przychodzącej raz na miesiąc(telefonicznie/ SMS/ e-mail),
  • brak możliwości posługiwania się adresem w urzędach, do celów prowadzenia działalności gospodarczej oraz na materiałach reklamowych,
  • możliwość fizycznego korzystania z biura (zgodnie z cennikiem),
  • możliwość uzupełnienia pakietu o usługi dodatkowe.

Cena 69,00zł netto +23%VAT

Pakiet Podstawowy

Oferta obejmuje:

  • Wynajem adresu na potrzeby rejestracji firmy,
  • prestiżowy adres siedziby i/lub korespondencyjny,
  • odbiór i przechowywanie korespondencji oraz awizo (do 35 dokumentów w miesiącu),
  • powiadomienie o korespondencji, raz w miesiącu (sms), awizo w dniu otrzymania(sms),
  • obsługa poczty ponad ilość określoną w pakiecie – 3,00 zł/ sztuka,
  • stanowisko pracy godzina w miesiącu (konieczność rezerwacji na 3 dni przed usługą),
  • możliwość fizycznego korzystania z biura (zgodnie z cennikiem),
  • możliwość uzupełnienia pakietu o usługi dodatkowe,
  • możliwość posługiwania się adresem na materiałach firmowych i reklamowych po wykupieniu usługi Wirtualnej Sekretarki oraz Wirtualnej Centrali Telefonicznej.

Cena 99,00zł netto +23%VAT

Pakiet Standardowy

Oferta obejmuje:

  • Wynajem adresu na potrzeby rejestracji firmy,
  • prestiżowy adres siedziby i/lub korespondencyjny,
  • odbiór i przechowywanie korespondencji oraz awizo(do 60 dokumentów w miesiącu,
  • powiadomienie o korespondencji, dwa razy w miesiącu (sms), awizo w dniu otrzymania (sms),
  • wysyłka poczty przychodzącej 1raz /miesiącu ( dodatkowo naliczane od wagi przesyłki -cena przesyłki pocztowej + 2,00zł, cena przesyłki kurierskiej + 4,00 zł ),
  • skanowanie korespondencji przychodzącej dwa razy w miesiącu (wysyłka na email),
  • obsługa poczty ponad ilość określoną w pakiecie – 3,00 zł / sztuka,
  • stanowisko pracy godzina w miesiącu (konieczność  rezerwacji na 3 dni przed usługą),
  • możliwość posługiwania się adresem na materiałach firmowych i reklamowych po wykupieniu usługi Wirtualnej Sekretarki oraz Wirtualnej Centrali Telefonicznej.

Cena 149,00zł netto +23%VAT

Pakiet Rozszerzony

Oferta obejmuje:

  • Wynajem adresu na potrzeby rejestracji firmy,
  • prestiżowy adres siedziby i/lub korespondencyjny,
  • odbiór i przechowywanie korespondencji oraz awizo(do 70 dokumentów w miesiącu),
  • powiadomienie o korespondencji, raz na tydzień (sms),awizo w dniu otrzymania(sms),
  • wysyłka poczty przychodzącej 2razy /miesiącu (dodatkowo naliczane od wagi przesyłki -cena przesyłki pocztowej + 2,00 zł, cena przesyłki kurierskiej + 4,00 zł ),
  • skanowanie korespondencji przychodzącej raz na tydzień (wysyłka na email),
  • obsługa poczty ponad ilość określoną w pakiecie – 3,00 zł / sztuka,
  • stanowisko pracy dwie godziny w miesiącu (konieczność rezerwacji na 3 dni przed usługą),
  • możliwość posługiwania się adresem na materiałach firmowych i reklamowych po wykupieniu usługi Wirtualnej Sekretarki oraz Wirtualnej Centrali Telefonicznej.

Cena 199,00zł netto +23%VAT

Dodatkowe usługi związane z prowadzeniem sekretariatu

Wynajem

  • sala konferencyjna (8 osób) – 50,00 zł netto/godzina,
  • sala konferencyjna (8 osób) (woda, kawa, herbata) – 70,00 zł netto/godzina,
  • biurko na godziny (woda, kawa, herbata) – 20,00 zł netto/godzina,
  • biurko na godziny – 15,00 zł netto/godzina,
  • biurko z laptopem na godziny (woda, kawa, herbata) – 30,00 zł netto/godzina,
  • biurko z laptopem na godziny – 25,00 zł netto/godzina,
  • stanowisko pracy za miesiąc – 500,00 zł netto/m-c,
  • stanowisko pracy za miesiąc – 600,00 zł netto/m-c(woda, kawa, herbata),
  • stanowisko pracy z laptopem na miesiąc – 700,00 zł netto/m-c,
  • stanowisko pracy z laptopem na miesiąc (woda, kawa, herbata) – 800,00 zł netto/m-c,
  • Miejsce postojowe na parkingu strzeżonym (w trakcie wynajmowania stanowiska) – 450,00 zł netto/m-c,
  • wypożyczenie sprzętu do sali spotkań (projektor, laptop, flipchart, wizualizer) – 10 zł netto/h za jedno urządzenie,
  • wypożyczenie sprzętu do sali spotkań (laptop + projektor) – 15 zł netto/h,
  • wypożyczenie sprzętu (lodówka, kuchenka mikrofalowa) – 5 zł netto/h,
  • wypożyczenie sprzętu (mata masująca na fotel biurowy) – 5 zł netto/h.

Umieszczenie materiałów reklamowych firmy klienta na terenie biura

(ulotki, foldery itp. z wykluczeniem wielkoformatowych elementów):

  • foldery formatu A4 – 150,00 zł netto /miesiąc ulotki,
  • foldery formatu A5 – 100,00 zł netto/miesiąc ulotki,
  • ulotki formatu DL oraz wizytówki – 50,00 zł netto /miesiąc,
  • możliwość umieszczenia adresu na materiałach reklamowych i firmowych klienta, po wykupieniu usługi Wirtualnej Sekretarki oraz Wirtualnej Centrali Telefonicznej.

Drobne prace księgowe

  • wystawianie w imieniu klienta faktury VAT/ rachunku / faktury korygującej – sprzedaż lub noty korygującej – 5,00 zł netto/szt,
  • wystawianie w imieniu klienta upomnienia, wezwania do zapłaty – 5,00 zł netto/szt,
  • wysyłanie wystawionych faktur drogą elektroniczną i/lub pocztą – 1,50 zł netto/szt + koszty wysyłki (poczta)
  • przygotowanie potwierdzenia sald – 5,00 zł netto/szt
  • przygotowanie potwierdzenia sald + wysyłka pocztą – 7,00 zł netto/ szt + koszt znaczków pocztowych
  • przygotowanie potwierdzenia sald + uzgodnienie email lub telefonicznie – 10,00zł netto/szt
  • przygotowanie i wysłanie wniosku o niezaleganiu w podatkach do Urząd Skarbowego lub ZUS – 15,00 zł netto/szt
  • aktualizacja danych w CEIDG – 10,00 zł netto/szt
  • aktualizacja danych w KRS – 100,00 zł netto/godzina
  • pomoc w wypełnieniu wniosku kredytowego – 80,00zł netto/godzina

Obsługa korespondencji wychodzącej

(wysyłanie w imieniu Klienta korespondencji papierowej dostarczonej do biura (1 raz w tygodniu) :

  • cena przesyłki pocztowej + 2,00 zł brutto/szt
  • cena przesyłki kurierskiej + 4,00 zł brutto/szt
  • powiadomienie sms o korespondencji – 1,00 zł brutto/sms

Ksero

Kopiowanie / drukowanie – mały format A4 – A3 Czarno – biały
Nakład Czarno – białe A4 Czarno – białe A3
1 – 100 0,20 zł brutto 0,40 zł brutto
101 – 250 0,18 zł brutto 0,36 zł brutto
251 – 500 0,16 zł brutto 0,32 zł brutto
501 – 1000 0,14 zł brutto 0,28 zł brutto
powyżej 1000 0,12 zł brutto 0,24 zł brutto

 

Kopiowanie / drukowanie – mały format A4 – A3 Kolor
Nakład Kolorowe A4 Kolorowe A3
1 – 100 2,50 zł brutto 5,00 zł brutto
101 – 250 2,00 zł brutto 4,00 zł brutto
251 – 500 1,60 zł brutto 3,20 zł brutto
501 – 1000 1,00 zł brutto 2,00 zł brutto
powyżej 1000 0,85 zł brutto 1,70 zł brutto

Skanowanie/Archiwizowanie

Nakład/ Format A4 – cz/b A3 – cz/b A4 – kolor A3 – kolor
str 1-5 2,00 zł brutto 4,00 zł brutto 2,50 zł brutto 5,00 zł brutto
str 6-10 1,50 zł brutto 3,00 zł brutto 2,00 zł brutto 4,00 zł brutto
str 11-20 1,00 zł brutto 2,00 zł brutto 1,50 zł brutto 3,00 zł brutto
str 21-50 0,50 zł brutto 1,00 zł brutto 1,00 zł brutto 2,00 zł brutto
str 51-100 0,25 zł brutto 0,50 zł brutto 0,50 zł brutto 1,00 zł brutto

Laminowanie

Laminowanie do formatu A3
Format A6 A5 A4 A3
Cena 1,50 zł brutto 2,00 zł brutto 3,00 zł brutto 5,00 zł brutto

Oprawa dokumentów

Koszulka 0,50 zł brutto
Okładka z grzbietem 5,00 zł brutto

Wszystkie usługi

Wirtualny Sekretariat

Wirtualny Sekretariat

Sprawdź ofertę!
Biuro Coworkingowe

Biuro Coworkingowe

Sprawdź ofertę!
Wirtualni Asystenci

Wirtualni Asystenci

Sprawdź ofertę!
Asystenci Terenowi

Asystenci Terenowi

Sprawdź ofertę!
Wirtualna Centrala Telefoniczna

Wirtualna Centrala Telefoniczna

Sprawdź ofertę!
Wirtualna Poczta/Ksero

Wirtualna Poczta/Ksero

Sprawdź ofertę!

Promocja

Pakiet usług
Biura Coworkingowego
za 1 zł

Promocja

Pakiet usług
Wirtualnego Biura
za 1 zł

Promocja

Pakiet usługi partnerskiej
rozliczenia księgowe
za 1 zł/ coworking

Promocja

Pakiet usługi partnerskiej
rozliczenia księgowe
za 1 zł/ sekretariat

Zapoznaj się z ofertą naszych usług partnerskich

Kup usługę przez Internet

Kup usługę przez Internet

Odwiedź nasz sklep z usługami. Znajdziesz w nim całą game usług potrzebnych Twojej firmie!
Sprawdź ofertę!
Księgowość Online

Księgowość Online

Zapewniamy nowoczesną i profesjonalną obsługę w zakresie księgowości.
Sprawdź ofertę!
Kadry i Płace

Kadry i Płace

Zapewniamy nowoczesną i profesjonalną obsługę w zakresie kadr i płac.
Sprawdź ofertę!
Centrum Wsparcia Biznesu

Centrum Wsparcia Biznesu

Skorzystaj z usług, które pozytywnie wpłynął na Twoją działalność.
Sprawdź ofertę!
Akademia Biznesu

Akademia Biznesu

Zdobywanie wiedzy na szkoleniach OptiWay jest łatwe i przyjemne.
Sprawdź ofertę!

MASZ PYTANIA?

Napisz do nas!

Chętnie udzielimy odpowiedzi, rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Szybki kontakt