Usługi dla klienta indywidualnego
- Nasza oferta jest skierowana również dla osób prywatnych nieprowadzących działalności gospodarczej,
- Z naszego adresu mogą korzystać klienci, którzy z różnych względów nie chcą posługiwać się prywatnym adresem do korespondencji,
- Po zawarciu umowy można będzie się posługiwać adresem do doręczeń.
Wynajęcie adresu dla osoby (fizycznej) prywatnej może dotyczyć również nierezydentów, tj. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego lub stale zamieszkujących poza granicami Polski.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
CO MAMY W OFERCIE?

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
CO MAMY W OFERCIE?

Usługi dla firm
W naszej ofercie posiadamy szereg usług, które pomogą Państwu w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Udostępniamy Państwu usługi związane z wirtualnym biurem. Oznacza to, iż zarejestrujemy Państwa firmę pod naszym adresem, w biznesowym centrum Gdańska, wynajmiemy powierzchnie biurową, kiedy tylko będą Państwo potrzebowali dostępu do miejsca pracy, wyręczymy Państwa z codziennego obowiązku odbierania poczty oraz telefonów.
Co otrzymujesz od naszego Biura Coworkingowego?
- prestiżowy adres siedziby i/lub korespondencyjny
- adres do rejestracji firmy
- adres do korespondencji
- odbiór korespondencji
- stanowisko pracy (konieczność rezerwacji na 3 dni przed usługą)
- obsługa korespondencji przychodzącej
- obsługa korespondencji wychodzącej
Pakiety usług biura coworkingowego
Pakiet Startowy
Dedykowany dla klientów indywidualnych.
- wynajem adresu do korespondencji (w formie skrytki pocztowej),
- odbiór i przechowywanie korespondencji oraz awizo(do 35 dokumentów w miesiącu),
- możliwość zeskanowania korespondencji raz na miesiąc,
- obsługa poczty ponad ilość określoną w pakiecie – 3,00 zł/ sztuka,
- możliwość otrzymania informacji o poczcie przychodzącej raz na miesiąc(telefonicznie/ SMS/ e-mail),
- brak możliwości posługiwania się adresem w urzędach, do celów prowadzenia działalności gospodarczej oraz na materiałach reklamowych,
- możliwość fizycznego korzystania z biura (zgodnie z cennikiem),
- możliwość uzupełnienia pakietu o usługi dodatkowe.
Cena 69,00zł netto +23%VAT
Pakiet Podstawowy
Oferta obejmuje:
- Wynajem adresu na potrzeby rejestracji firmy,
- prestiżowy adres siedziby i/lub korespondencyjny,
- odbiór i przechowywanie korespondencji oraz awizo (do 35 dokumentów w miesiącu),
- powiadomienie o korespondencji, raz w miesiącu (sms), awizo w dniu otrzymania(sms),
- obsługa poczty ponad ilość określoną w pakiecie – 3,00 zł/ sztuka,
- stanowisko pracy godzina w miesiącu (konieczność rezerwacji na 3 dni przed usługą),
- możliwość fizycznego korzystania z biura (zgodnie z cennikiem),
- możliwość uzupełnienia pakietu o usługi dodatkowe,
- możliwość posługiwania się adresem na materiałach firmowych i reklamowych po wykupieniu usługi Wirtualnej Sekretarki oraz Wirtualnej Centrali Telefonicznej.
Cena 99,00zł netto +23%VAT
Pakiet Standardowy
Oferta obejmuje:
- Wynajem adresu na potrzeby rejestracji firmy,
- prestiżowy adres siedziby i/lub korespondencyjny,
- odbiór i przechowywanie korespondencji oraz awizo(do 60 dokumentów w miesiącu,
- powiadomienie o korespondencji, dwa razy w miesiącu (sms), awizo w dniu otrzymania (sms),
- wysyłka poczty przychodzącej 1raz /miesiącu ( dodatkowo naliczane od wagi przesyłki -cena przesyłki pocztowej + 2,00zł, cena przesyłki kurierskiej + 4,00 zł ),
- skanowanie korespondencji przychodzącej dwa razy w miesiącu (wysyłka na email),
- obsługa poczty ponad ilość określoną w pakiecie – 3,00 zł / sztuka,
- stanowisko pracy godzina w miesiącu (konieczność rezerwacji na 3 dni przed usługą),
- możliwość posługiwania się adresem na materiałach firmowych i reklamowych po wykupieniu usługi Wirtualnej Sekretarki oraz Wirtualnej Centrali Telefonicznej.
Cena 149,00zł netto +23%VAT
Pakiet Rozszerzony
Oferta obejmuje:
- Wynajem adresu na potrzeby rejestracji firmy,
- prestiżowy adres siedziby i/lub korespondencyjny,
- odbiór i przechowywanie korespondencji oraz awizo(do 70 dokumentów w miesiącu),
- powiadomienie o korespondencji, raz na tydzień (sms),awizo w dniu otrzymania(sms),
- wysyłka poczty przychodzącej 2razy /miesiącu (dodatkowo naliczane od wagi przesyłki -cena przesyłki pocztowej + 2,00 zł, cena przesyłki kurierskiej + 4,00 zł ),
- skanowanie korespondencji przychodzącej raz na tydzień (wysyłka na email),
- obsługa poczty ponad ilość określoną w pakiecie – 3,00 zł / sztuka,
- stanowisko pracy dwie godziny w miesiącu (konieczność rezerwacji na 3 dni przed usługą),
- możliwość posługiwania się adresem na materiałach firmowych i reklamowych po wykupieniu usługi Wirtualnej Sekretarki oraz Wirtualnej Centrali Telefonicznej.
Cena 199,00zł netto +23%VAT
Dodatkowe usługi związane z prowadzeniem sekretariatu
Wynajem
- sala konferencyjna (8 osób) – 50,00 zł netto/godzina,
- sala konferencyjna (8 osób) (woda, kawa, herbata) – 70,00 zł netto/godzina,
- biurko na godziny (woda, kawa, herbata) – 20,00 zł netto/godzina,
- biurko na godziny – 15,00 zł netto/godzina,
- biurko z laptopem na godziny (woda, kawa, herbata) – 30,00 zł netto/godzina,
- biurko z laptopem na godziny – 25,00 zł netto/godzina,
- stanowisko pracy za miesiąc – 500,00 zł netto/m-c,
- stanowisko pracy za miesiąc – 600,00 zł netto/m-c(woda, kawa, herbata),
- stanowisko pracy z laptopem na miesiąc – 700,00 zł netto/m-c,
- stanowisko pracy z laptopem na miesiąc (woda, kawa, herbata) – 800,00 zł netto/m-c,
- Miejsce postojowe na parkingu strzeżonym (w trakcie wynajmowania stanowiska) – 450,00 zł netto/m-c,
- wypożyczenie sprzętu do sali spotkań (projektor, laptop, flipchart, wizualizer) – 10 zł netto/h za jedno urządzenie,
- wypożyczenie sprzętu do sali spotkań (laptop + projektor) – 15 zł netto/h,
- wypożyczenie sprzętu (lodówka, kuchenka mikrofalowa) – 5 zł netto/h,
- wypożyczenie sprzętu (mata masująca na fotel biurowy) – 5 zł netto/h.
Umieszczenie materiałów reklamowych firmy klienta na terenie biura
(ulotki, foldery itp. z wykluczeniem wielkoformatowych elementów):
- foldery formatu A4 – 150,00 zł netto /miesiąc ulotki,
- foldery formatu A5 – 100,00 zł netto/miesiąc ulotki,
- ulotki formatu DL oraz wizytówki – 50,00 zł netto /miesiąc,
- możliwość umieszczenia adresu na materiałach reklamowych i firmowych klienta, po wykupieniu usługi Wirtualnej Sekretarki oraz Wirtualnej Centrali Telefonicznej.
Drobne prace księgowe
- wystawianie w imieniu klienta faktury VAT/ rachunku / faktury korygującej – sprzedaż lub noty korygującej – 5,00 zł netto/szt,
- wystawianie w imieniu klienta upomnienia, wezwania do zapłaty – 5,00 zł netto/szt,
- wysyłanie wystawionych faktur drogą elektroniczną i/lub pocztą – 1,50 zł netto/szt + koszty wysyłki (poczta)
- przygotowanie potwierdzenia sald – 5,00 zł netto/szt
- przygotowanie potwierdzenia sald + wysyłka pocztą – 7,00 zł netto/ szt + koszt znaczków pocztowych
- przygotowanie potwierdzenia sald + uzgodnienie email lub telefonicznie – 10,00zł netto/szt
- przygotowanie i wysłanie wniosku o niezaleganiu w podatkach do Urząd Skarbowego lub ZUS – 15,00 zł netto/szt
- aktualizacja danych w CEIDG – 10,00 zł netto/szt
- aktualizacja danych w KRS – 100,00 zł netto/godzina
- pomoc w wypełnieniu wniosku kredytowego – 80,00zł netto/godzina
Obsługa korespondencji wychodzącej
(wysyłanie w imieniu Klienta korespondencji papierowej dostarczonej do biura (1 raz w tygodniu) :
- cena przesyłki pocztowej + 2,00 zł brutto/szt
- cena przesyłki kurierskiej + 4,00 zł brutto/szt
- powiadomienie sms o korespondencji – 1,00 zł brutto/sms
Ksero
Kopiowanie / drukowanie – mały format A4 – A3 Czarno – biały | ||
Nakład | Czarno – białe A4 | Czarno – białe A3 |
1 – 100 | 0,20 zł brutto | 0,40 zł brutto |
101 – 250 | 0,18 zł brutto | 0,36 zł brutto |
251 – 500 | 0,16 zł brutto | 0,32 zł brutto |
501 – 1000 | 0,14 zł brutto | 0,28 zł brutto |
powyżej 1000 | 0,12 zł brutto | 0,24 zł brutto |
Kopiowanie / drukowanie – mały format A4 – A3 Kolor | ||
Nakład | Kolorowe A4 | Kolorowe A3 |
1 – 100 | 2,50 zł brutto | 5,00 zł brutto |
101 – 250 | 2,00 zł brutto | 4,00 zł brutto |
251 – 500 | 1,60 zł brutto | 3,20 zł brutto |
501 – 1000 | 1,00 zł brutto | 2,00 zł brutto |
powyżej 1000 | 0,85 zł brutto | 1,70 zł brutto |
Skanowanie/Archiwizowanie
Nakład/ Format | A4 – cz/b | A3 – cz/b | A4 – kolor | A3 – kolor |
str 1-5 | 2,00 zł brutto | 4,00 zł brutto | 2,50 zł brutto | 5,00 zł brutto |
str 6-10 | 1,50 zł brutto | 3,00 zł brutto | 2,00 zł brutto | 4,00 zł brutto |
str 11-20 | 1,00 zł brutto | 2,00 zł brutto | 1,50 zł brutto | 3,00 zł brutto |
str 21-50 | 0,50 zł brutto | 1,00 zł brutto | 1,00 zł brutto | 2,00 zł brutto |
str 51-100 | 0,25 zł brutto | 0,50 zł brutto | 0,50 zł brutto | 1,00 zł brutto |
Laminowanie
Laminowanie do formatu A3 | ||||
Format | A6 | A5 | A4 | A3 |
Cena | 1,50 zł brutto | 2,00 zł brutto | 3,00 zł brutto | 5,00 zł brutto |
Oprawa dokumentów
Koszulka | 0,50 zł brutto | |||
Okładka z grzbietem | 5,00 zł brutto |
Zapoznaj się z ofertą naszych usług partnerskich
MASZ PYTANIA?
Napisz do nas!
Chętnie udzielimy odpowiedzi, rozwiejemy Twoje wątpliwości.